O MNIE

ALEKSANDRA ROLAKA ~                             zwyczajna dziewczyna, która marzy o niezwykłych rzeczach

Kocham pisać.

Kocham odkrywać siebie.

Kocham marzyć i dążyć do spełnienia tych marzeń.

Pisanie jest dla mnie magicznym procesem. Na zwyczajny komputer przelewam wszystkie swoje myśli, pomysły, najróżniejsze twory, najdziwaczniejsze historie, najbardziej zawstydzające sceny i wszystko inne, co jeszcze nie zostało przeze mnie odkryte.

Wyobraźnia sprawia, że świat nie zna granic. Tylko ja mogę wyznaczyć granice i powiedzieć: "to koniec, dalej nie przejdę", ale czy to możliwe?

"Pisarz jest pisarzem nie dlatego, że pisanie przychodzi mu łatwo, bo ma niesamowity talent, albo dlatego, że wszystko, czego dotknie zamienia się w złoto. Pisarz jest pisarzem, ponieważ nawet gdy nie ma nadziei, wciąż kontynuuje pisanie"
Junot Diaz

Pisać zaczęłam jak jeszcze byłam mała, chodziłam do mojej kochanej babci i to ona spisywała małe opowiastki o dwóch papugach, o zaklętej księżniczce i wyjściu na spacer. A potem? Nauczyłam się pisać i pisałam: wiersze, opowiadania, tysiące zaczętych i nigdy nie dokończonych historii. To był dopiero początek, bardzo niepewny i z przekonaniem, że pisanie to hobby. Aż poznałam mangę i anime, zaczęło się od fanfiction, które nakierowało mnie na pasję, na pisarstwo.

Łączę fantastykę z tajemnicą i kryminałem, czasem pojawia się też horror, a nie omieszkam włączyć gdzieś romansu (bo przecież lubimy romanse ;)) I nie wolno zapominać o humorze, bo czym jest życie bez odrobiny śmiechu?

Staram się wyrywać ze schematów. Znaleźć rozwiązanie, którego czytelnicy nie domyślą się już po pierwszych rozdziałach opowiadania. Wodzić za nosy i serwować zakończenia niekoniecznie szczęśliwe i niekoniecznie tragiczne.  Trochę łez nie zaszkodzi, a za słodko też nie może być.

Wyobraźnia wciąż czeka.
~~~~
A z tej wyobraźni wyrywam wszystko, co mogę. 

GRANICA OLIMPU | zakończone | fantastyka | mitologia grecka | romans | tragedia | tajemnica |
ECHO Z ZAŚWIATÓW | zakończone | fantastyka | mitologia grecka | romans | tragedia | tajemnica |
ZMIIERZCH BOGÓW  | zawieszone | fantastyka | mitologia grecka | romans | tragedia | tajemnica |
BAEL  | zawieszone | fantastyka | mitologia grecka | romans | tragedia | tajemnica |


POGROMCA SMOKÓW  | trwające | fantastyka | romans | tragedia | tajemnica | Nalu |
POZORY CZASEM MYLĄ  | zakończone | kryminał | romans | tragedia | tajemnica | Nalu |
SMOCZE KRÓLESTWO  | zakończone | fantastyka | romans | tragedia | tajemnica | Nalu |
MIŁOŚĆ SILNIEJSZA OD ŚMIERCI  | zakończone | fantastyka | romans | tragedia | tajemnica | Nalu |
NOWE ŻYCIE, KTÓRE OD WAS OTRZYMALIŚMY | zakończone | fantastyka | romans | tajemnica | Nalu |
DETEKTYW Z PRZYPADKU  | zakończone | kryminał | romans | tragedia | tajemnica | Nalu |
PARANORMAL ACTIVITY CLUB  | zakończone | kryminał | romans | tragedia | tajemnica | Nalu |

FAUX PAS  | trwające | fantastyka | romans | tragedia | tajemnica | Marichat |


Prześlij komentarz

0 Komentarze